waaaaa we hebben een.. - Reisverslag uit Puerto Ayora, Ecuador van Floor Arts - WaarBenJij.nu waaaaa we hebben een.. - Reisverslag uit Puerto Ayora, Ecuador van Floor Arts - WaarBenJij.nu

waaaaa we hebben een..

Blijf op de hoogte en volg Floor

11 Juni 2016 | Ecuador, Puerto Ayora

... Cruise geboekt voor 8 dagen op de Galapagos eilanden. We zijn hier gisteren aangekomen en man o man, wat een schitterende omgeving. Heel erg helder water, zo ontzettend veel dieren en een lekker weertje. We zijn nu twee dagen in Puerto ayora geweest: dat is voor veel reizigers de standplaats van hun bezoek aan de vele eilanden. We waren van plan om 3 hotels te boeken op drie verschillende eilanden. Maaaaar toen kwam er een man naar ons toe en wilde ons wel wat uitleg geven over het eiland en de mogelijkheden die er waren. En dat waren er erg veel! We hebben daar ontzettend veel verschillende cruises besproken (verschil zit in de routes en de boten). Hij hielp ons enorm goed en we hadden er een goed gevoel over. We zijn nog even ergens anders gaan "shoppen", maar we kwamen tot de conclusie dat die vent toch wel hele mooie cruises aanbood voor een prima prijs. Dus... Het is geworden: de boot Nemo III (voor de liefhebbers: google gerust op "nemo III galapagos")en we gaan oa naar Isabella, Genovesa, North Seymore en Santa Cruz (daar zitten we nu ook). Meeega veel zin in. Was eigenlijk helemaal niet de bedoeling, maar het is hier zo ontzettend mooi dat we eigenlijk toch wel zo'n beetje alles hier wilde zien

• 12 Juni 2016 - 08:22

Joke Hanegraaf:

Jongens wat klinkt dit gaaf!!! Heel goed dus dat jullie niet alles hebben vastgelegd. Ter plekke zelf ontdek je altijd weer andere mogelijkheden.
    Ehuhh zie ik daar nou een AH tasje op de foto? Om lekker zelf te koken ipv de lokale kippensoep? Haha
    Ga lekker door met genieten. Liefs, Joke en Adri

• 12 Juni 2016 - 08:51

Marjolein:

Dat kinkt goed.. En Wow!! Wat een mooie boot!
    Ik voel enige jaloezie vanuit hier ;)

Have fun

• 12 Juni 2016 - 21:54

Fons:

Wat leuk. Had al op google naar galapagos eilanden zitten kijken en kwam ook verschillende cruises tegen. Ben zeer benieuwd naar jullie mooie ervaringen. Wederom hel veel plezier gewenst. Dikke zoenen. Anke en Fons.

• 13 Juni 2016 - 17:21

Thea:

Gaaf zo'n onverwachts uitstapje. Ik heb al gehoord dat als je daar toch bent, je deze eilanden beslist moet gaan bezoeken. En... haha hebben jullie die grappige blauwvoetige jan-van-genten als gezien? Enjoy the moments of life! xx

• 19 Juni 2016 - 13:51

Jelmer:

Klinkt goed, have fun!!

Verslag uit: Ecuador, Puerto Ayora

Zuid Amerika

Samen gaan we op zoek naar avontuur, rust, mooie natuur, goed eten en veel gave ervaringen.

28 Augustus 2016

Colombia

02 Juli 2016

Salento
Floor

Hi there, welkom op onze waarbenjijnu.pagina. Gert en ik willen jullie zo graag updaten over de gave, mooie en spannende ervaringen die we opdoen tijdens onze reis. We kijken al jaren uit naar deze reis en nu is het dan eindelijk zo ver! 3 maanden mogen wij reizen door Zuid Amerika. Kijk mee en geniet! Adios, Gert en Floor

Actief sinds 29 Mei 2016